Odporúčame prejsť na Chrome, Edge, Safari alebo Firefox

10% ZĽAVA NA LETO ☀️

PREDĹŽENÉ DO 31/3

Košík 0

Vašu objednávku dopravíme zadarmo s kódom ROBIMERADOST. Nakupte ještě za €99 a získejte dopravu zdarma.
Väčšie množstvo nie je dostupné.

Výrobky
Poznámka
Mohlo by vás tiež zaujímať
Cena produktov Zdarma
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Maestro
  • Mastercard
  • Shop Pay
  • Visa

Vrátenie a reklamácia

Nepoužitý tovar nám môžete vrátiť do 14 dní odo dňa doručenia. Je to jednoduché, postupujte prosím podľa krokov viď nižšie.

Vrátenie

Zásielkovňa - Malé a stredné balíky (2,5 €)

1) Tovar v nepoškodenom pôvodnom obale zabaľte do krabice tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.  Pridajte lístok s Vaším menom, priezviskom a číslom objednávky.

2) Odneste balíček na pobočku Zásielkovne a obsluhe nahláste kód nášho obchodu 90259608. V tejto chvíli nič neplatíte.

3) Akonáhle zásielku v poriadku prevezmeme, čiastku za vrátený tovar Vám vrátime späť rovnakou platobnou metódou, akou prebehla úhrada a odpočítame Vám ju z vrátenej čiastky.

Zásielkovňu je možné využiť pre balíky, ktorých súčet troch strán je do 150 cm a súčasne ich najdlhšia strana je do 120 cm. 

GLS - Rozmerné balíky, ktoré nemožno vrátiť so Zásielkovňou (5,5 €)

1) Kuriér GLS vyzdvihne vrátený tovar priamo na Vašej adrese v dohodnutý deň.  Pre objednanie vyzdvihnutia GLS nás prosím kontaktujte emailom na hello@lavly.sk, vyzdvihnutie pre Vás zaistíme. Cena za túto službu je 5,5 € a odpočítame Vám ju z vrátenej čiastky. 

2) Tovar v nepoškodenom pôvodnom obale zabaľte do krabice tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.  Balík odovzdajte kuriérovi GLS.

Iným spôsobom

Tovar môžete zaslať aj Vami zvoleným spôsobom.  Vždy ale zvoľte doručenie priamo na adresu (napr. DPD, PPL, Slovenská pošta - expres kuriér na adresu).  Nezasielajte tovar so Slovenskou poštou ako obyčajnú zásielku, alebo Balík na poštu – nie je v našich silách vyzdvihovať tovar na pošte – také zásielky nebudú prevzaté.  Tovar neposielajte na dobierku.  Dopravné hradíte pri podaní zásielky priamo vybranému prepravcovi.

V prípade, že zvolíte iného dopravcu, zašlite tovar na adresu: LAVLY STORE, Kamenická 673/5, 170 00 Praha 7, Česká republika, email: hello@lavly.sk, tel.: +420 739 607 537.

Reklamácia

Postup uplatnenia

Prišiel Vám tovar, ktorý je zničený alebo nie je s ním niečo v poriadku?  Pre uplatnenie reklamácie nám zašlite na hello@lavly.sk: číslo objednávky, dôvod reklamácie (popis vady, atď) a fotografie na ktorých bude vada viditeľná.  Následne sa Vám ozveme s návrhom riešenia. Ďalšie info