
Vrátenie a reklamácia
Nepoužitý tovar nám môžete vrátiť do 14 dní odo dňa doručenia. Je to jednoduché, postupujte prosím podľa krokov viď nižšie.
Vrátenie
Zásielkovňa - Malé a stredné balíky (2,5 €)
1) Tovar v nepoškodenom pôvodnom obale zabaľte do krabice tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Pridajte lístok s Vaším menom, priezviskom a číslom objednávky.
2) Odneste balíček na pobočku Zásielkovne a obsluhe nahláste kód nášho obchodu 90259608. V tejto chvíli nič neplatíte.
3) Akonáhle zásielku v poriadku prevezmeme, čiastku za vrátený tovar Vám vrátime späť rovnakou platobnou metódou, akou prebehla úhrada a odpočítame Vám ju z vrátenej čiastky.
Zásielkovňu je možné využiť pre balíky, ktorých súčet troch strán je do 150 cm a súčasne ich najdlhšia strana je do 120 cm.
GLS - Rozmerné balíky, ktoré nemožno vrátiť so Zásielkovňou (5,5 €)
1) Kuriér GLS vyzdvihne vrátený tovar priamo na Vašej adrese v dohodnutý deň. Pre objednanie vyzdvihnutia GLS nás prosím kontaktujte emailom na hello@lavly.sk, vyzdvihnutie pre Vás zaistíme. Cena za túto službu je 5,5 € a odpočítame Vám ju z vrátenej čiastky.
2) Tovar v nepoškodenom pôvodnom obale zabaľte do krabice tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Balík odovzdajte kuriérovi GLS.
Iným spôsobom
Tovar môžete zaslať aj Vami zvoleným spôsobom. Vždy ale zvoľte doručenie priamo na adresu (napr. DPD, PPL, Slovenská pošta - expres kuriér na adresu). Nezasielajte tovar so Slovenskou poštou ako obyčajnú zásielku, alebo Balík na poštu – nie je v našich silách vyzdvihovať tovar na pošte – také zásielky nebudú prevzaté. Tovar neposielajte na dobierku. Dopravné hradíte pri podaní zásielky priamo vybranému prepravcovi.
V prípade, že zvolíte iného dopravcu, zašlite tovar na adresu: LAVLY STORE, Kamenická 673/5, 170 00 Praha 7, Česká republika, email: hello@lavly.sk, tel.: +420 739 607 537.
Reklamácia
Postup uplatnenia
Prišiel Vám tovar, ktorý je zničený alebo nie je s ním niečo v poriadku? Pre uplatnenie reklamácie nám zašlite na hello@lavly.sk: číslo objednávky, dôvod reklamácie (popis vady, atď) a fotografie na ktorých bude vada viditeľná. Následne sa Vám ozveme s návrhom riešenia. Ďalšie info